Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2016 11:17 - Щастие
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 836 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.08.2016 18:38


С широка усмивка на лицето ми 

започнах да вярвам току така .. 
че живо е, живо е сърцето ми .. 
и в себе си крия добра душа.

Доживях някой човек да ми каже,
че съм нещо по-различно .. 
и само с поглед да ми подскаже
че ако има желание има и начин.

След толкова болка, скръб и сълзи 
се намери жена, която да е до мен 
да ме усмихне, преди сърцето ми да изгори 
да ми промени всеки следващ ден.

С думи не на специалист, а на приятел 
да каже в очите ми това, което съм ..
Да ме прегърне .. с такава обич 
дори да пие кафе с мен - навън.

Това ме усмихва и до ден днешен,
защото онзи ден бях щастлива .. 
приятели, живота е лесен
ако вълна от усмивки ви залива.




Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175081
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270