Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2017 11:25 - Дилема развод - да или не
Автор: marianaa Категория: Тя и той   
Прочетен: 2294 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дори незнам как да започна?
С моят мъж сме женени от 3 години и имаме дете на 2,5 г. , но сме заедно от 18 г. Преди всичко беше добре, забавно, весело дори и когато родих пак бяхме добре. От 2 месеца нещата са ужасни скарахме се със свекървата за детете "че аз немога да го гледам, възпитавам и съм много навита глава" . Тя е като принцеса ходи на работа не готви и не пазарува иначе знае всичко и може всичко и постоянно е недоволна за нещо. В присъствието на мъжа ми викаше и аз и казах с доста силен тон "Не ми викай ма само на сина си може да викаш и държиш сметка" и от там се започна кошмара. 
Той не ме защити каза, че майка му била права, че аз съм се държала с детето сякаш е на 10г и за всичко го питам, а не като господар каквото кажа да се изпълнява малко е трябвало да се подчинява.
Не си говорим и се подминаваме както с нея така и с него постоянно роптае за нещо, че съм забравила нещо, че не успявам да сготвя тъй като сутрин излазам в 7 и в 7 се прибирам.
Купих си кола, за да се прибирам по рано и сега я изплащам и казано не разполагам с много средства като се има предвит, че плащам телефоните на всички, здравни и интернет и градина на детето.  И естествено аз съм виновна, че харча пари много за мен си и все нямам, а не дай си боже пък да поискам става 3 световна. 
Била съм постоянно намусена, неуважителна не ям от на мама яденета и не давам отчет къде ходя сутрин събота и неделя.
Казвам Ви положението е просто ужасно аз се карам на детето той казва че аз съм виновна да мрънка.
Снощи вече беше капака излезнах да пазарувам и забравих да му купя цигари ааууу беше голяма драма егоиска съм била не съм мислила за него пари ли съм нямала. 
И мисля да проведа консултация с брачен консултант индивидулно и колкото и да не ми се искат заради детете  последната стъпка ще е развод! 




Гласувай:
7




1. ok3223 - Не бързай
03.07.2017 11:37
Поизчакай ... защо не се отделите в отделна квартира, без свекървата, ако има начин ...
Често свекорвите играят недобри роли в семействата на децата си ...
И не бързай, опитай всичко и чак тогава, ...
цитирай
2. nadzambunata - Сложно, но чужди се не питат за такива важни работи...
03.07.2017 12:45
1. Душата, ти не си ли се замисляла, че може да си пренапрегната? Седни и го обмисли на спокойствие!
2. Ти робот ли си или жена - съпруга и майка? Мъжът е ДЛЪЖЕН да издържа Семейството си! Вие сте явно и с разделени бюджети - купила си СИ кола, изплащаш сама разни неща... Такава самостоятелност е също неполезна и неясна за близките ти.
3. Защо се опитваш да свършиш всичко САМА и както ТИ искаш?
4. Ако живеете "в една врата" със свекърва ти ще е нормално да се стига до колизии. И с приятелката си да живееш заедно, пак ще се спречкате.
5. Опитай се да не овикваш детето, не го опекунствай излишно, не следи всяко негово движение. То е ТВОЕ, то е и ваше ОБЩО и след години, когато постихне стреса по израстването му ще те боли, че си била рязка с него. Не го нервирай и плаши!
6. Свекърва ти е майка на мъжъ ти, както и ти си майка. Тя се безпокои за детето си.
7. Това с цигарите е преувеличено, може и мъжът ти да е бил уморен...

СЪВЕТ: Тъй като ти си яко нервачка в настръхнала поза, то намали темпото, спусни гарда, не всичко може да е по твоя воля! Да живееш с други и да градиш означава и себеограничение и
покорство! Нямаш право да отделяш детето от роднините му!

П.С. Никакви "консултации", никакви питания по форуми, трябва да решаваш САМА, ти да не си неспособна!

Успех и много здраве!
цитирай
3. hloris - Най-лесно се дават съвети,особено след като не си в самата ситуация...
03.07.2017 12:48
не разбрах съпругът ти с какво се занимава,след като ти вършиш почти всичко сама,
в смисъл каква е неговата роля в домакинството.

Има смисъл в първия коментар,в своята загриженост по отношение на внуците си,някои свекърви прекрачват всякакви граници.
Опитайте се да живеете някъде отделно сами.Разводът е крайно решение.
Брачният консултант има смисъл,ако искаш да запазиш брака си,и то да ходите заедно с мъжа ти на такава семейна терапия.
Поговори и със съпруга си,дай му да разбере,че и ти имаш нужда от помощ и грижи...той все пак ти е мъж,а не второто дете в семейството,което се конкурира за твоето внимание.Наистина е сложно.
цитирай
4. marianaa - не разбрах съпругът ти с какво се ...
03.07.2017 13:14
hloris написа:
не разбрах съпругът ти с какво се занимава,след като ти вършиш почти всичко сама,
в смисъл каква е неговата роля в домакинството.

Има смисъл в първия коментар,в своята загриженост по отношение на внуците си,някои свекърви прекрачват всякакви граници.
Опитайте се да живеете някъде отделно сами.Разводът е крайно решение.
Брачният консултант има смисъл,ако искаш да запазиш брака си,и то да ходите заедно с мъжа ти на такава семейна терапия.
Поговори и със съпруга си,дай му да разбере,че и ти имаш нужда от помощ и грижи...той все пак ти е мъж,а не второто дете в семейството,което се конкурира за твоето внимание.Наистина е сложно.

Той има частен бизнес не се занимава с домакинството неговото единствено задължение е да закара детето до ДГ майка му я взима от входната врата той дори и не слиза от колата и след обяд му е извежда. Той няма други задължения, чака да му се сервира и вдигне не чака и на масата да седнем заедно и пред компютъра.
цитирай
5. podvodni - Коте, един искрен и директен съвет - ...
03.07.2017 20:39
Коте, един искрен и директен съвет - вместо да си трошиш парите и нервите по брачни консултанти, по-добре бегай веднага при адвокат. Пича, щом като до сега не е разбрал едно важно нещо,а именно - че сте се врекли да вървите ЗА-ЕДНО и все още се държи за полата на мама, от него и чеп за каца не става. Намери си другар, истински партнер в живота, а не полнолетно пеленаче ставащо само за секс.
цитирай
6. leslieshay - Като дете на разведени родители ...
04.07.2017 08:19
Като дете на разведени родители искам само да ти кажа нещо - недей да стоиш с някой, когото не понасяш заради въпросното дете. Никое дете не заслужава да живее в нездрава семейна среда, където родителите му се мразят, а бабата го насъсква срещу единия - защото, вярвай ми, това ще се случи, щом не те харесва вече.
Ако свекървата е проблема според теб, по-добре тези пари за консултант ги дай за квартира, в която да се отделите. Тази квартира ще ти послужи и после, ако нещата не се подобрят и решиш да се разделите.
цитирай
7. hloris - Проетох отговора ти,който лично мен ме удиви!
04.07.2017 10:22
Така погледнато излиза,че мъжът ти е едно мамино детенце,и мисля,че е по-добре да се разведете,още повече,че и ти и сега така погледнато си сама.
На теб ти трябва мъж,който да те зачита,уважава и приема,човек,с когото да се чувстваш сигурна,спокойна и защитена...И ти ходиш на работа,и ти носиш пари в къщата,защо той те третира все едно си му някаква си домашна помощница,а и още повече за него мйка му е все още голям авторитет.
Как реаггират вашите приятели,твоите родители в тази ситуации?!
Така както пишеш си оправно момиче,и мисля,че можеш идеално да се справяш и сама.Решението е все пак в твоите ръце.Ако имаш подкрепата на близки и познати,то си оправи живота докато си млада,и детето е още малко.
Защо е нужно,както писаха по-горе,да расте в такава нездрава среда?!
Не зная,дано не прозвуча наставнически,но лично аз не бих изтърпяла такава ситуация.
Успех,каквото и решение да вземеш.
Но...това НЕ Е ПОВЕДЕНИЕ НА ЕДИН ЗРЯЛ,СЕМЕЕН МЪЖ.
Поне според мен.
цитирай
8. vania23 - Съчувствам ти и съжалявам, че преживяваш всичко това.
10.07.2017 12:00
Говорете. Кажете си всичко. С тази тъпарска еманципация до там се докараха нещата, че жената става въртоглава ей така като теб и се чуди кое по напред и как да свърши, като при това мъжа изобщо не се чувства длъжен да я издържа.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marianaa
Категория: Тя и той
Прочетен: 5689
Постинги: 1
Коментари: 8
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031