Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2013 15:07 - Най-трудната битка е тази между ума и сърцето.
Автор: evredika333 Категория: Забавление   
Прочетен: 1655 Коментари: 0 Гласове:
1



Най-трудната битка е тази между ума и сърцето.

Силнa съм, защото познавам слабостите си! Красивa съм, защото знам недостатъците си. Аз не се страхувам, защото знам какво е да живееш в страх. Вземам  решения със сърцето си, защото знам какво е да те правят на глупак. И мога да се усмихвам, защото разбрах как не ми отива тъгата!

МАТЕРИЯТА Е НЕОБХОДИМОСТ, А СЪЗНАНИЕТО СВОБОДА!

Вярвам, че всяка несполука в живота е за добро... Вярвам, че не съм загубилa, когато съм запазилa човешкото и любовта в себе си... Вярвам в мечтите си, дори да съм изгубилa вяра в хората... Вярвам, че има справедливост, но не сега... Вярвам в доброто и в искрените очи, които не всеки вижда или иска да види... Вярвам, че когато съм дала дори и частица от душата си, не съм живялa напразно... Вярвам, че истинското богатство се крие в щастието, а не в материалното...

"Може да познаваш някого през целия си живот и да не си видял истинския му поглед. Очите на хората се променят с времето. Маските стават стотици и много рядко можем да видим истинското лице на някого, истинските му очи. Случва се за секунди. Това са секундите преди да заплаче или преди да се усмихне... Не сте ли забелязали, че погледът е един същ?"



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evredika333
Категория: Забавление
Прочетен: 1367400
Постинги: 1138
Коментари: 163
Гласове: 1237
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930