Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2013 11:15 - смях
Автор: evredika333 Категория: Забавление   
Прочетен: 524 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
***
- Тате, извънземните приятели или врагове са ни?
- Защо питаш, Иванчо?
- Дойде един извънземен кораб и взе баба.
- Ааа, в такъв случай са ни приятели.
***
Катаджийска кола се забива в дърво.
От нея излизат двама полицаи:
- Е чак толкова бързо никога не сме били на мястото на произшествието!
***
Двама депутати разговарят в тоалетната на Народното събрание.
- Абе това – казва единият – срането, физическа работа ли е, или умствена?
Другият отговаря:
- Абе, трябва да е умствена, защото ако беше физическа някой щеше да я свърши вместо нас.
***
Събрали се българските политици и си говорят:
- След 50 години България ще е богата страна!
- Ех, жалко че нас няма да ни има тогава…
- Не “жалко”, а “защото”.
***
Американски фермер пристига при свой български колега на гости. След дълго ядене и пиене американецът поискал да разгледа фермата на домакина. Показва българинът доматите, краставиците, лукът и зелето, а чужденецът се учудва:
- Това ли е фермата? Аз в моята ферма, като се кача на колата, пътувам три дни.
- О! И аз преди години имах такава кола – казал нашият човек....
***
Питат кандидат на изборите:
- Защо се кандидатирахте?
- Как защо? Не виждате ли какво става наоколо? Властта тъне в разкош, корупция, безделие…
- И вие искате да се борите с това ли?
- Не, искам и аз да участвам!
***
- Уважаеми телевизионни зрители – казва дикторът, – седнете по-удобно, отместете от себе си всички тежки предмети, които бихте искали да захвърлите по екрана на телевизора си! Следва изявление на министъра на финансите по повод повишаването на цените…
***
Разтревожен пациент отива на лекар и казва:
- Докторе, нещо не съм добре! Ще може ли да ми направите изследвания?
- Разбира се - казва докторът. Изчакайте тук.
След време лекарят се връща и държи изследванията:
- Господине, във вас се заражда живот!
- Но, докторе! Аз съм мъж!?!
- Е, мъже, жени, то глистите не подбират
***




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evredika333
Категория: Забавление
Прочетен: 1367920
Постинги: 1138
Коментари: 163
Гласове: 1237
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930