Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2013 23:34 - Най-шокиращите детски изказвания
Автор: evredika333 Категория: Забавление   
Прочетен: 1153 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  Най-шокиращите детски изказвания Ако намирате искреността на децата за най-сладкото нещо на света, със сигурност все още не сте родители. Или поне ви се е "паднало" най-доброто дете на света.

Едва ли сте очаквали един малчуган да изрече порцията откровени изказвания, които сме ви подготвили днес. Родители споделят най-шокиращите неща, които са чули от своите наследници. Диалозите се провеждат в различни семейства, но изказванията на децата са еднакво страховити...

Попитах седемгодишния си син:
"Кой е най-добрият начин да си хванеш гадже”?
"Да й кажа да ми бъде гадже или никога повече няма да види родителите си.”

Приспивах 2-годишния си син:
"Сбогом, тате”
"Не така, казва се "лека нощ”.”
"Знам. Но сега е време за сбогом.”

Тригодишната ми дъщеря седеше до новороденото си братче и ми каза:
"Тате, това е чудовище. Трябва да го заровим.”

Спях, когато в шест сутринта бях събудена от 4-годишната си дъщеря, която ме погледна право в очите и прошепна:
"Искам да обеля цялата ти кожа.”

Племенницата ми седеше на дивана със странен поглед в очите. Майка й я попита:
"За какво си мислиш?”
"Представям си как ме заливат вълни от кръв.”

Пегодишният ми син ме попита:
"Мамо, когато умра, искам да ме сложите в стъклен буркан, така че да мога да ви гледам завинаги"
Шестгодишният отговори:
"Това е глупаво. Къде ще намерят толкова голям буркан?”

"Преди да се родя тук, съм имал сестра, нали? Тя и моята друга майка сега са стари. Те бяха добре, когато колата гореше, но аз със сигурност не бях!”

Дъщеря ми казваше "Здравей” на всичко. Един ден прозвуча като "Умри”. Попитах я:
"Какво каза?”
Тя отвърна с шепот:
"Умриииии”

Една вечер с жена ми къпехме дъщеря ми и й обяснявахме, че трябва да пази интимните си части чисти. Тя спокойно отговори:
"О, никой не ме закача там. Те опитаха една нощ. Разбиха вратата и опитаха, но аз се биех с тях. Аз умрях и сега съм тук.”

3-годишният ми син:
"Мамо, обещавам, че никога няма да гриза костите ти. Наистина ти обещавам.”

Синът на мой познат:
"Тате, обичам те толкова много, че искам да ти отрежа главата и да я нося с мен, така че да виждам лицето ти, когато поискам.”

3-годишната ми дъщеря, държаща малкото си братче за първи път:
"Значи не трябва да го хвърлям в огъня?”

Синът на брат ми дойде и при мен и ми каза:
"В деня, в който аз стана дядо, ти ще умреш.”
Jenite.bg. Изумителни факти за човешките възможности Twitter Изумителни факти за човешките възможности 28 октомври 2013 | 10:09 2204 0 Дейността, която човешкият мозък извършва, създава достатъчно енергия, за да захрани крушка от 10 вата. Съдържащата се в човешкия стомах киселина може да прогори дупка в дървена дъска. Тя е способна да разтопи и ножче за бръснене. Въздухът от човешкото кихане лети със 150 км в час. При кашлица микробите се пръскат със скорост 96 км/ч. Затова е по-добре да използвате ръката си и при двете действия. Слюнката, която човек изразходва през целия си живот, може да напълни два басейна. Човешкото хъркане е със сила между 60 и 80 децибела. Втората цифра е еквивалент на звука на чук, когато разбива бетон. Един косъм от главата ни може да издържи натоварване до три килограма. Освен това човешката коса е устойчива на много киселини и корозивни материали. Бедрените кости са четири пъти по-здрави от цимент. Един кубичен сантиметър кост може да понесе натоварване от над 500 килограма. За половин час човешкото тяло произвежда топлина, достатъчна за кипването на 2 литра вода. Клетките на човешкия мозък могат да поберат пет пъти повече информация, отколкото съдържа енциклопедия „Британика“. От електронна гледна точка се смята, че капацитетът на мозъка е между 3 и 1000 терабайта. Носът ни може да помни около 50 000 различни миризми. Той може да поеме може да поеме до 10 000 миризми наведнъж. Желязото в кръвта на човека е достатъчно, за да се направи пирон с дължина 3 см. Прочети повече на: http://profit.bg/news/Izumitelni-fakti-za-choveshkite-vuzmozhnosti//nid-114486.html Прочети повече на: http://profit.bg/news/Izumitelni-fakti-za-choveshkite-vuzmozhnosti//nid-114486.html Прочети повече на: http://profit.bg/news/Izumitelni-fakti-za-choveshkite-vuzmozhnosti//nid-114486.html

Прочети повече на: http://profit.bg/news/Izumitelni-fakti-za-choveshkite-vuzmozhnosti//nid-114486.html Изумителни факти за човешките възможности Twitter Изумителни факти за човешките възможности 28 октомври 2013 | 10:09 2204 0 Дейността, която човешкият мозък извършва, създава достатъчно енергия, за да захрани крушка от 10 вата. Съдържащата се в човешкия стомах киселина може да прогори дупка в дървена дъска. Тя е способна да разтопи и ножче за бръснене. Въздухът от човешкото кихане лети със 150 км в час. При кашлица микробите се пръскат със скорост 96 км/ч. Затова е по-добре да използвате ръката си и при двете действия. Слюнката, която човек изразходва през целия си живот, може да напълни два басейна. Човешкото хъркане е със сила между 60 и 80 децибела. Втората цифра е еквивалент на звука на чук, когато разбива бетон. Един косъм от главата ни може да издържи натоварване до три килограма. Освен това човешката коса е устойчива на много киселини и корозивни материали. Бедрените кости са четири пъти по-здрави от цимент. Един кубичен сантиметър кост може да понесе натоварване от над 500 килограма. За половин час човешкото тяло произвежда топлина, достатъчна за кипването на 2 литра вода. Клетките на човешкия мозък могат да поберат пет пъти повече информация, отколкото съдържа енциклопедия „Британика“. От електронна гледна точка се смята, че капацитетът на мозъка е между 3 и 1000 терабайта. Носът ни може да помни около 50 000 различни миризми. Той може да поеме може да поеме до 10 000 миризми наведнъж. Желязото в кръвта на човека е достатъчно, за да се направи пирон с дължина 3 см.

Прочети повече на: http://profit.bg/news/Izumitelni-fakti-za-choveshkite-vuzmozhnosti//nid-114486.html Изумителни факти за човешките възможности Twitter Изумителни факти за човешките възможности 28 октомври 2013 | 10:09 2204 0 Дейността, която човешкият мозък извършва, създава достатъчно енергия, за да захрани крушка от 10 вата. Съдържащата се в човешкия стомах киселина може да прогори дупка в дървена дъска. Тя е способна да разтопи и ножче за бръснене. Въздухът от човешкото кихане лети със 150 км в час. При кашлица микробите се пръскат със скорост 96 км/ч. Затова е по-добре да използвате ръката си и при двете действия. Слюнката, която човек изразходва през целия си живот, може да напълни два басейна. Човешкото хъркане е със сила между 60 и 80 децибела. Втората цифра е еквивалент на звука на чук, когато разбива бетон. Един косъм от главата ни може да издържи натоварване до три килограма. Освен това човешката коса е устойчива на много киселини и корозивни материали. Бедрените кости са четири пъти по-здрави от цимент. Един кубичен сантиметър кост може да понесе натоварване от над 500 килограма. За половин час човешкото тяло произвежда топлина, достатъчна за кипването на 2 литра вода. Клетките на човешкия мозък могат да поберат пет пъти повече информация, отколкото съдържа енциклопедия „Британика“. От електронна гледна точка се смята, че капацитетът на мозъка е между 3 и 1000 терабайта. Носът ни може да помни около 50 000 различни миризми. Той може да поеме може да поеме до 10 000 миризми наведнъж. Желязото в кръвта на човека е достатъчно, за да се направи пирон с дължина 3 см.

Прочети повече на: http://profit.bg/news/Izumitelni-fakti-za-choveshkite-vuzmozhnosti//nid-114486.html



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tera - Извинете ме,
28.10.2013 23:40
но смятам, че за да публикувате подобна гадост, сигурно имате сериозен психо-проблем.
И това не е за категория "Забавление", ами за психодиспансер.
цитирай
2. evredika333 - децата...
28.10.2013 23:49
Децата винаги могат да ни изненадат с нещо
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evredika333
Категория: Забавление
Прочетен: 1368943
Постинги: 1138
Коментари: 163
Гласове: 1237
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930