Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2014 00:38 - смях
Автор: evredika333 Категория: Забавление   
Прочетен: 778 Коментари: 0 Гласове:
1



***
Купувач се приближава към продавач на риба:
- Прясна ли е рибата?
- Съвсем прясна!
- А що са й затворени очите тогава?
- Ами щото спи бе, не виждаш ли?!
- Да, ама и мирише много!
- Е, ти като спиш, можеш ли да се контролираш?
***
80 годишен старец, отива на лекар да му издаде медицинско, като казва че му предстои сватба. Лекаря му честити и пита:
- И как се решихте на тази стъпка? На колко години е булката?
- На 18.
Лекаря изумен, обяснява:
- Длъжен съм да ви кажа че прекомерно многото секс на тази възраст, може да доведе до сърдечен удар и евентуална смърт.
- Аааа. . . Да мре бе. . . Друга ще си намеря!
***
НОВА ДИЕТА:
3 дни само прясно изцедени сокове.
5 дни по 200 гр. на ден бананова каша
7 дни само зелени ябълки
После 9 дни...
После 40 дни...
***
Един дядо си имал ферма с езеро в ябълковата градина. Една вечер той отишъл да си набере ябълки. За целта си взел кофа. Край езерото чул весел смях и видял няколко девойки да се къпят в неговото езеро. Забелязвайки го, те се потопили до шия във водата и най-смелата от тях извикала:
-Няма да излезем докато не си отидеш!
Старецът се намръщил, вдигнал кофата и рекъл:
-Не съм дошъл да ви гледам голотиите! Дойдох да нахраня крокодила...
***
Двама колеги си говорят преди края на работния ден:
- Какво ще направиш първо, като се прибереш у вас?
- Ще разкъсам гащичките на жена ми!
- Охо, май имате много страстни отношения с нея!
- Не бе, много ми стягат!
***
Врачка към клиентка:
- Госпожо, мъжът ви изневерява.
- Мисля, че сте наредили обратно картите.
***
Бабка отишла при доктор:
- Докторе много съм нещастна.
- Защо бе бабке – попитал докторът?
- На дядото оная му работа е 50 сантима.
- Е-е-е и какво му е нещастното на това? Това си е щастие за тебе бе бабке. Знаеш ли колко жени си мечтаят мъжете им да имат такива?
- Щастие беше когато му ставаше. А сега ме бие с него.
***
-Ти въобще не забелязваш нежната ми душа !!!
-А ти защо си я скрила зад тия големи цици???
***
Циганка в родилния дом. Отдолу манго се провиква:
- Ко роди, ма? Момче или момиче?
- Момче.
- На кого да го туря? (става въпрос за името)
- На когото искаш го тури - крещи циганката.
- Ша го туря на майка ти...
- Не, на твойта майка го тури...
***
Художник се пазари с млада циганка да дойде да му почисти ателието.
- А има ли наблизо сладкарница? - пита момичето.
- Мисля, че няма...
- Няма да стане тогава...
- Но защо?
- Ако дойда при теб, първо ще ти почистя. После ще поискаш да ти гледам на ръка. След като покаже ръката ти, че те чака нещастна любов, ще поискаш да те утеша. Сърцето ми е меко, няма да мога да откажа, а винаги след това ми се прияжда нещо сладко...
***
Русия, аптека. Влиза млад мъж и се нарежда на опашката. Идва реда му и той с висок глас:
- Три презерватива, пожалуйста!
Възрастната аптекарка го поглежда укорително, навежда се леко към него и посочвайки с пръст ухото си му казва тихо:
- На ухо, на ухо.
Той я поглежда с недоумение и казва с още по-висок глас:
- На ухо!?!? Нет, не на ухо, черт возмет, как на ухо!?!? На х*й, на х*й!!!!!
***
Мъж се обажда на личния си лекар:
- Докторе, жена ми изглежда има възпален апандисит....
- Невъзможно – отговаря лекарят - Миналата година я оперирахме от апандисит. Досега не съм виждал човек с втори апандисит!
- Докторе, а мъж с втора жена не си ли виждал?
***
Мъжът ми ме попита:
– Скъпа, ти вярна ли си ми?
– Колкото и ти на мен.
– Сега го гледам, седи, мисли и се чуди как да реагира.
***
Жената:
- Скъпи, къде беше цяла нощ?
Мъжът:
- А-ъъ.. на риба....
Жената:
- Хвана ли нещо?
Мъжът:
- Надявам се,че не...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evredika333
Категория: Забавление
Прочетен: 1361787
Постинги: 1138
Коментари: 163
Гласове: 1237
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031