Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2015 20:11 - смях
Автор: evredika333 Категория: Забавление   
Прочетен: 1124 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ***

Средновековието....Светата инквизиция:
- Изгорете вещицата! Изгорете вещицата!
- Ама тя е красива ...
- Добре, де ... Ама след това я изгорете.
***

Двама финландци седят пред селска къща. Навън е страхотен студ. Единият мъж е с кожена шапка, другият е гологлав.
- Слушай, Хейкки, ти защо си с гола глава? Ще се простудиш! 40 градуса под нулата е!
- Гледай сега, Пертти, един път седях пред къщата с ушанка на главата, съседът ме повикал да пием водка, пък аз не съм го чул...
***

Самолетна катастрофа. Единствено една от стюардесите успяла да се спаси, като скочила с парашут, и попаднала на самотен остров.
Гледа обаче – на брега един човек пече месо.
– Кой си ти?
– Аз съм от Враца, тук съм вече от 15 години. Гладна ли си?
– Гладна съм.
– А какво би ми дала за едно парче месо?
– Бих ти дала това, което не си виждал от 15 години.
Тогава човекът скочил, прегърнал я и я попитал:
– Верно ли си донесла ракия?
***

Да спориш с жена това е като четене на лицензионните споразумения.
Накрая игнорираш всичко и избираш „Съгласен съм“.
***

Дядото:
-Знаеш ли,че цената на килограм луканка и един вибратор е еднаква ?
Бабата:
-Купи ми вибратор,така и така нямам зъби за луканка
***

Графът вика главния готвач.
- Така. Утре пристига тъща ми.
- Разбирам, сър.
- Ето списък с любимите ѝ ястия.
- Разбирам, сър.
- Ако сготвите и едно от тях, ще ви уволня незабавно.
***

- Скъпа, какво е мнението ти за структурираният въглерод?
- Престани да ме потискаш с това колко си умен и интелигентен!Върви по дяволите с твоят въглерод!
- Разбрах.Значи и диамантеният пръстен да върви по дяволите...
***

На изповед: 
- Сине мой, ти отказали се от Сатаната? 
- Не мога, Отче, три деца имам от нея.
***

Две приятелки си говорят:
- Знаеш ли, мъжът ми вече остарява.
- Защо мислиш така?
- Вчера в ресторанта първо огледа менюто, а чак след това сервитьорката...
***

Младоженци обзавеждат жилището си.
Той монтира огледало на стената и казва:
- Един дюбел е достатъчен, няма да има нужда от двата.
Тя: 
- Има две дупки на рамката на огледалото, значи трябва да се използват и двете.
Той:
- Това ще ти го напомня довечера като си легнем!
***
В един бар влиза странна компания: Един мъж, голям щраус и котка без козина. Мъжът поръчва три питиета, изпиват ги и после той пита за цената. После бърка в джоба си, изважда точната сума и тримата си отиват. Същата сцена се повтаря и на следващата вечер и в друг бар, а на третата в трети бар барманът бил много любопитен и попитал мъжа:
- Извинявай, ама защо си с тези странни животни и как успя да извадиш точната сума от джоба си? А мъжът отговорил:
- Ами аз бях рибар и веднъж хванах златната рибка и тя обеща да ми изпълни две желания.
- Е, и ? - попитал бармана.
- Ами най-напред си пожелах винаги, когато трябва да плащам, в джоба си да намирам точната сума, необходима за плащането! Ами какво си пожела за второто желание? - не мирясал барманът.
- Ох, остави се! - отговорил онзи - поисках с мен винаги да има едно дългокрако пиленце с избръснато котенце!
***

Един селянин гледал зайци, а съседът му имал злобно куче. Един ден първият се хвали на комшията:
- Ей, ако знаеш само какъв заек си купих! Шампион! Красавец!
След няколко дена другият излиза на двора и какво да види - кучето му захапало заека за врата... Заекът цял в кръв и кал, мъртъв... Ами сега?Огледал се човекът, видял че комшията го няма, измил заека, прескочил оградата и го подхвърлил в зайчарника. Прибрал се и зачакал. По някое време съседът се прибрал и - право в зайчарника, да си нагледа добитъка. Излиза оттам блед като платно, тича при съседа и заеква:
- Д-д-д-д-ай ед-д-д-на ракия.
- Защо, какво става?
- Вчера най-хубавият ми заек умря и го зарових, а сега се е върнал в зайчарника.....
***


     



Гласувай:
4



1. kvg55 - Ха-ха-ха! Не ги бях срещал досега ...
11.10.2015 02:04
Ха-ха-ха!
Не ги бях срещал досега тези анекдоти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evredika333
Категория: Забавление
Прочетен: 1362749
Постинги: 1138
Коментари: 163
Гласове: 1237
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031