Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2017 14:16 - Юлско утро
Автор: blackpredator Категория: Забавление   
Прочетен: 7317 Коментари: 22 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

ЮЛСКА ЖЕНА

Стига, Стопанино, не загребвай тъй лакомо
с копанарска лъжица от меда на съня!
Не усещаш ли жадното мое очакване:
да нагазиш до пояс в тези зрели жита,
да ми сториш поклон, остър сърп да извадиш
и след теб да се вдигат до небето кръстци?
Челядта ти да сложи на трапезата Хляба...
Ставай, халата иде! Чуй, Сайбийо – гърми!
Зрее в облачни пазви коварно градушката -
както квачката в полог мъти бели зърна...
И виси мараня - нажежена и душна.
Прекръсти се и почвай - жетва почвай сега!
Виж - превалят се моите женски горещници
и в последни огньове днес кръвта ми гори!
Аз съм твоя СЪДБА – и светица, и грешница...
Отвори си сърцето и ела ме вземи!
       
                         Тоня Борисова

 






Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - амм, Честито пи4!
01.07.2017 14:34
виждам извадил си тежката артилерия..
/ страхоотна находкаа.
специални поздрави от мен
юлия
цитирай
2. blackpredator - миси
01.07.2017 14:46
честито и на теб!
е, джепането с МНОГО тротил!
напомня ми Галена Воротинцева
се арсенал ала Дела Рай и Радост Даскалова
далеч от кьорфишеците на Чучело и Полигор..
цитирай
3. 4u4eloto - Здравейте, приятели! Аз съм Ч...
01.07.2017 16:40
Здравейте, приятели!
Аз съм Чучелото, на галено ми казват Чу.Всеки от моите 2000 приятели във ФБ знае, че аз съм най-великият поет на света за всички времена.
Чу
цитирай
4. blackpredator - Полигоре,
01.07.2017 16:50
верно, че си Чучело
вие с другото Чучело, мое да спамите и чекиджийствате секи ден у блога и да напишете подобно стихо, ама друг път
когато тати, Бог да го прости ми купи колело..
цитирай
5. milady - 4. blackpredator - Полигоре, 16:50
01.07.2017 22:46
еххх, Блеки..
Сърцето ми се къса..
да те гледам така
самотен с този Паяк
в този късен час..
/а какви времена бяха
ахх...
цитирай
6. saanki - искам да добавя и моята дан към Човека с..колелото/ от 21 03 2017..
01.07.2017 23:18
Фъни мУ Шуя

бройкам те отколе,

ей,девойчице срамежлива

ненагледна моя и заоблена..

и ,нъл съм вече стар сархош..

и проз кът един изгубен галош..

реках , тъз година да не съ мина..

и си плюх на петите кът

един хайлязин ,луд за двамина..

и уж излезох за шепичка тутун..

а, то па виж ме срещна..

един окъсал загубеняк каун..

бях закъсал, както си е редно..

и намигнах му аз уж заповедно..

той загърна китка свежа ,

и ухилен ми подсвирна ..

весело с устата даже…

ей го на, вместо букетче..

нося ти сегиж захласнат

дар за твоя фън хуй Рай...

като един шаман Аз шашнат...

Джули Невърленд/ фейсбук..
цитирай
7. vedrina - !!!
02.07.2017 00:40
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
8. blackpredator - хе, Юлке,
02.07.2017 01:07
въоПще не съм самотен и не скучая
животът ми е доста пълноценен и пълнокрАвен ;)
цитирай
9. blackpredator - :)))
02.07.2017 01:08
vedrina написа:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

;)
цитирай
10. rustam - Чудесно!
02.07.2017 10:43
Епично като Яворов стих!
цитирай
11. rustam - Много добро!
02.07.2017 10:44
saanki написа:
бройкам те отколе,

ей,девойчице срамежлива

ненагледна моя и заоблена..

и ,нъл съм вече стар сархош..

и проз кът един изгубен галош..

реках , тъз година да не съ мина..

и си плюх на петите кът

един хайлязин ,луд за двамина..

и уж излезох за шепичка тутун..

а, то па виж ме срещна..

един окъсал загубеняк каун..

бях закъсал, както си е редно..

и намигнах му аз уж заповедно..

той загърна китка свежа ,

и ухилен ми подсвирна ..

весело с устата даже…

ей го на, вместо букетче..

нося ти сегиж захласнат

дар за твоя фън хуй Рай...

като един шаман Аз шашнат...

Джули Невърленд/ фейсбук..

цитирай
12. ferhunde - Май не е така.
02.07.2017 11:40
blackpredator написа:
въоПще не съм самотен и не скучая
животът ми е доста пълноценен и пълнокрАвен ;)


Все тука висиш и помпиш най некадърните и смотани пуетеси като. Точицата,оса и още десетина други от тоя род.
Некой те е излъгал че разбираш от поезия и с помпата превръщаш сайта в нужник, защото всеки напомпан поетичен постинг смърди на чучелщина.
Що се самонапомпи пак,м?
По кво се различаваш от Чучелото?
С Гогата помпате само пълни пуетическа помии, бай х.
Айде помпи само путинофилитеи долу лапите от поезията!
И аз моа се помпа,както си забелязал, но нарочно не седя на първа, щото я превърнахте на кенеф.
цитирай
13. saankii - 000,00111
02.07.2017 12:35
Blacк, като ти гледам компанията, Frend ,
направо решавам да скоча без чадър от деветия етаж
особено при това аграрно хибридно недоразумение родено от..българо-хамериканската Дружба
цитирай
14. blackpredator - Русти,
02.07.2017 12:40
не знам епично, но определено панегирик на Тя
цитирай
15. blackpredator - Полигоре,
02.07.2017 12:41
вие с Чучулина сте пластмасови нарциси
парекселанс се кич отсекъде...
цитирай
16. blackpredator - дубре
02.07.2017 12:43
скачай ;)
цитирай
17. ferhunde - Уфф, само не ме уеднаквявай с онова ...
02.07.2017 13:41
Уфф, само не ме уеднаквявай с онова жалко същество, защото разликата е безкрайна.
В блога ми няма духачки, както е при изрода, които го обслужват виртуално, не се коментирам сам като оня с поне 7 ника, не обръщам коментарното поле на бардак с десетки коментарни изпражнения, , та да се вдига рейтингът.
В блога ми е екологично чисто, дарлинг, и аз се гнуся от поведение като чучулиновото.
И спри да помпиш тая драскачка, плийз.
11:46 - Това не е поезия, скъпа, а така на...
Това не е поезия, скъпа,а така напомпано е още по гротесково.
Коментарът чака одобрение
Постинг: ЮЛСКИ ПОЗДРАВ
Автор на постинга: to4icata111
цитирай
18. planinitenabulgaria - Лека критика, нарича се приятелски огън:
02.07.2017 14:30
Вие - нетов изявявач с изключителни качества, много уникален, много изключителен и много пръв - помествате постинги, които съдържат промил от възможностите Ви, съзнателно пропускам да вметна този път, че почти всичките /Ви/ не правят смисъл. За да имате критерий, към какви стойности да се стремите, прилагам линк на един постинг, който прави много голям смисъл. Така трябва да пишете и Вие.
http://planinitenabulgaria.blog/izkustvo/2017/06/21/razlichni-stihove-veche-dokosvat-syrceto-mi-promeniam-se.1553002
Имам и един въпрос към Вас, който отправям само към най-първите нетови изявявачи:
Защо откакто намаля цената на петрола и газа много активни нетови изявявачи станаха слабо активни или въобще загубиха активността си тотално. Они как в землю пропали?
Тургам Ви плюс и гласувам за блога Ви с пожелание на продължите възхода си на нетов изязязач като от най-пръв станете още по-пръв.
Товарищ Костя, дългогодишен заведущ катедра в Центъра.
цитирай
19. blackpredator - Полигоре,
02.07.2017 14:56
че прочети три-четири постинга на ферхундето
там се коментираш сам с повече от 7 ника
как да те сравнявам с Чучелото?
той поне има 2-3 фенки
при теб са зероууу...
и двамата сте одиозни личности
да ви хареса някой, се едно да погали пепелянка
ей затова и точици, оси, пчели, са по-желани за прочитане...
цитирай
20. blackpredator - как намаля цената бе Коста?!
02.07.2017 14:59
то цената на топлата вода е като цената на Хайнекен
цитирай
21. theeconomist - Блеки, стихото е нежно като котешка лапичка....:-))
02.07.2017 16:38
А през юли от жегите се обострят маниакално - шизоидните пристъпи и мануалното словоблудство на " убогите" индивиди започва да пръщи.....
цитирай
22. blackpredator - верно
02.07.2017 16:45
стихото не заслужава простотията им..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackpredator
Категория: Забавление
Прочетен: 6912603
Постинги: 1449
Коментари: 18253
Гласове: 25298
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031