Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2013 14:38 - смях
Автор: evredika333 Категория: Забавление   
Прочетен: 416 Коментари: 0 Гласове:
1



***
И да поздравиш жена си за празника.
- Но ... тя не празнува днес.
- Кой, тая скумрия ли?
***
Седят двама приятели, и ловят риба. На единия му кълве страшно много, а на другия изобщо не му потрепва плувката, и той се обръща към приятеля си:
- Гошо, абе на каква стръв ловиш, та ти кълве толкова много?
- Ами на червеи, ей от там ги извадих! - показвайки му едно близко бунище.
Отишъл нашия човек да вади червеи, а приятелят му през това време хванал златната рибка като тя го помолила да я пусне с обещанието, че ще му изпълни 3 желания.
- Какво е първото ти желание? - попитала рибката.
- Искам да съм много богат!
- Готово! Какво е второто ти желание?
- Искам да имам много голям кур!
- Готово! Третото?
Гошо погледнал към приятеля си, съжалил го, и казал на рибката:
- Изпълни му и на него едно желание!
В това време приятеля му се провикнал:
- Гошоооо, триста бика да те ебат в гъза, за дето ме накара да търся тука червеи!
***
Реклама в бутик за детски дрехи: "Вие правите клиентите, ние правим дрехите за тях."
***
Иванчо се прибира по-рано от училище, защото го изгонили от час по история.
Баща му го пита защо и той обяснява:
Изпитваха ме и учителката ме пита, какви били прабългарите.
Аз понятие си нямам и гледам, че Пешо се опитва да ми подскаже нещо, като движи бързо езика си насам-натам..........
...И аз казах, че били минетчии....
Пък те били езичници.
***
МАЛКА ОБЯВА:
Продавам две костурчета (35гр. и 53гр.) на себестойност:
- бензин - 20 лв.;
- болничен, за да отида за риба - 50 лв.;
- 3 скъсани чепарета с тежести 9 лв.;
- спукана гума - демонтаж и монтаж - 18 лв.;
- автомивка след риболова - 12 лв.;
- глоба за превишена скорост - 20 лв. (платих ги "на ръка", за да не ми пишат акт и икономисах 30 лв.)
- джобни на жена ми (за да не бучи) - 100 лв.
Всичко: 229 лева (ще ги дам и за 220, въпреки че съм на загуба)....
***
Купил си Иванчо нови лъскави ботуши. И понеже били толкова лъскави, можело да се ползват като огледало. Иванчо се изхитрил и заговаряйки някое момиче, така си поставял единия крак, че да може да вижда под поличката. Един ден като се заговорил с Марийка по този начин, изведнъж изтръпнал от ужас... Марийка го погледнала, видяла го какво прави и го попитала:
- Какво бе Иванчо ?! Видя, че съм без гащи ли ?!
- Оф, разгеле ... Пък аз си помислих, че ми се е сцепил новия ботуш.
***





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: evredika333
Категория: Забавление
Прочетен: 1371056
Постинги: 1138
Коментари: 163
Гласове: 1237
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930